اختصاص ۸۰۰ میلیارد کارانه به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

1403/05/25 14:40
کد خبر: 2062
کد نویسنده: 1002
اختصاص ۸۰۰ میلیارد کارانه به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال در ماه کارانه دریافت می‌کنند که پارسال ۱۰ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای نزدیک به ۳۲ هزار پرسنل است که از این تعداد حدود ۱۶ هزار نفر کادر درمان هستند.

دکتر علیرضا مسلم روز پنجشنبه افزود:پرداخت‌های پرسنلی در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان حوزه سلامت و تامین معیشت پرسنل از جمله اولویت‌های اصلی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که سعی شده با پرداخت کارانه از منابع درآمدی دانشگاه بتوانیم گام موثری در رضایتمندی پرسنل و ماندگاری پزشکان و پرستاران داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با اقدام‌های انجام شده، تاخیر پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران در این دانشگاه از ١۰ ماه به چهار ماه کاهش پیدا کرده است. علیرضا مسلم افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد تنها دانشگاه علوم پزشکی در کشور است که با استفاده از روش‌های قانونی توانسته اضافه کار ترمیمی واریز نماید، تاکنون بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال برای کادر پرستاری این دانشگاه اضافه کار ترمیمی واریز شده است که اضافه کار ترمیمی خردادماه نیز در حال واریز شدن است.

وی در خصوص آخرین وضعیت بخشنامه ترمیم حقوق نیز گفت: بار مالی بخشنامه ترمیم حقوق فوق العاده خاص پرسنل مشمول دانشگاه علوم پزشکی مشهد محاسبه و در نامه‌ای برای تامین اعتبار به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شده است. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به محض تخصیص بودجه و تامین اعتبار، فرآیند پرداخت ترمیم حقوق از اول خرداد امسال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا می شود./صدا و سیما ۴٠۳۱٠۲

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد