حمایت از رژیم صهیونیستی موجب تداوم جنایت‌ها در غزه است

1403/05/29 11:19
کد خبر: 2299
کد نویسنده: 1002
حمایت از رژیم صهیونیستی موجب تداوم جنایت‌ها در غزه است

رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر مالزی در یک گفتگوی تلفنی ضمن مرور آخرین وضعیت روابط فیمابین به بررسی تحولات جاری در منطقه بویژه مذاکرات در حال انجام برای برقراری آتش‌بس در غزه پرداختند.

رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر مالزی در تماسی تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند. آقای پزشکیان و آقای انور ابراهیم در این گفتگوی تلفنی ضمن مرور آخرین وضعیت روابط فیمابین به بررسی تحولات جاری در منطقه بویژه مذاکرات در حال انجام برای برقراری آتش‌بس در غزه پرداختند.

سران دو کشور با انتقاد از سیاست‌ها و اقدامات آمریکا و برخی کشور‌های غربی در قبال مردم غزه، تاکید کردند: حمایت‌های رسانه‌ای و تسلیحاتی این کشور‌ها از رژیم صهیونیستی بر خلاف ادعای دفاع از حقوق بشر و تلاش برای برقراری آتش بس در غزه است.

 آقای پزشکیان و آقای انور ابراهیم این حمایت‌ها را موجب تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه دانستند. 

سران ایران و مالزی همچنین با تاکید بر ضرورت اتحاد و اقدام هماهنگ کشور‌های اسلامی برای مقابه با جنایات رژیم صهیونیستی و توقف کشتار و نسل کشی در غزه، تصریح کردند: برگزاری نشست سران کشور‌های همکاری اسلامی اقدامی مؤثر در این راستا است.403101

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد