2 گزینه اروپایی برای نیمکت سرخ ها

5 گزینه مشترک در لیست خرید سرخابی ها!

1403/03/27 09:08
کد خبر: 250
کد نویسنده: 0
5 گزینه مشترک در لیست خرید سرخابی ها!

گندمی/با منتفی شدن کامل حضور اسکوچیچ در باشگاه پرسپولیس، رایزنی های مدیران این باشگاه برای مذاکره با گزینه های دیگر آغاز شده است.

در چند روز گذشته دو گزینه بیش از سایر گزینه های پیشنهادی نامشان در رسانه ها مطرح شده است. نبویشا یووویچ  سرمربی 49 ساله اهل مونته‌نگرو و والتر ماتزاری از ایتالیا مربیانی هستند که گفته می شود مدیران پرسپولیس مذاکرات جدی تری با آن ها داشته اند اما پیگیری خبرنگار آنا از این باشگاه حکایت از این دارد که هنوز هیچ گزینه ای به مرحله مذاکره جدی نرسیده اما مهم ترین مشکل این باشگاه محرومیت رضا درویش است. مدیرعامل پرسپولیس از سوی کمیته اخلاق با محرومیت ۲۰ روزه روبه رو شده و این محرومیت تا ۴ تیر ادامه دارد. درویش ممنوع الفعالیت است و اگر هر مذاکره ای هم به نتیجه برسد امضای نهایی باید با درویش باشد. حتی این موضوع روی روند مذاکرات با بازیکنان سرایت پیدا کرده و پرسپولیس با بازیکنانی که برای تمدید یا جذب به توافق رسیده نمی تواند رسمی کند.البته اوسمار لیستی نداد و رفت اما باشگاه با این ذهنیت که هر مربی جدیدی بیاورند، این بازیکنان را می‌خواهند از مدتی قبل فهرستی از بازیکنان مد نظر خود را آماده کرده و حتی قبل از پایان فصل گذشته تحرکاتی برای جذب آن ها آغاز کرده است.پرسپولیس در پست‌های مدافع راست، وینگر، هافبک میانی و مهاجم دنبال بازیکن جدیدی می‌گردد و برای این منظور گزینه‌هایی لیست شده و پیگیری‌هایی برای جذب آن ها انجام شده که شرایطشان را مشخص می‌کند. پرسپولیس 6 بازیکن را برای این پست ها در نظر دارد و جالب این که 5 ستاره مد نظر سرخ ها گزینه استقلال و کادر فنی این تیم برای تقویت در نیم فصل بوده یا برای فصل آینده در لیست آبی ها قرار دارند!

 نگاهی به لیست خرید سرخ ها

1-مهدی تیکدری: این بازیکن 27 ساله اهل کرمان که در پست دفاع و هافبک و وینگر بازی می کند و یک مهره همه کاره است مورد توجه پرسپولیس است هرچند استقلال هم نیم فصل او را از گل گهر خواست اما این باشگاه با انتقالش مخالفت کرد.

2-احمدرضا زنده‌روح: هافبک دفاعی 31 ساله گل گهر سیرجان در 28 بازی لیگ برتر به میدان رفته و 7 گل به ثمر رسانده که البته غالبا از روی نقطه پنالتی بوده است. البته این که چرا پرسپولیس با وجود در اختیار داشتن اسدبیگی، ریگی و بازگشت سرلک، دنبال هافبک دفاعی است، جای تامل دارد!

 3-جواد آقایی‌پور: مهاجم 24 ساله گیلانی تیم استقلال خوزستان با 9 گل زده نقش زیادی در بقای آبی های اهواز داشت و رفت و برگشت هم به پرسپولیس گل زد. پرسپولیس در نیم فصل هم دنبال آقایی‌پور رفت که باشگاه استقلال برای او بند فسخ 20 میلیارد تومانی گذاشت. جالب این که رقم قرارداد این بازیکن با تیم خوزستانی 2 میلیارد تومان است. این بازیکن از استقلال و سپاهان هم پیشنهاد دارد اما اولویتش بازی در خارج از کشور است.

4-محمد مهدی محبی: وینگر 24 ساله مس رفسنجان هم یکی از گزینه‌های پرسپولیس است. محبی که سابقه بازی در سایپا و تیم‌های پایه استقلال را دارد گزینه استقلال هم هست اما این که بین گزینه های مشترک سرخابی ها زور کدام بچربد مرور زمان مشخص خواهد کرد.

5-فرشاد احمدزاده: جالب ترین گزینه سرخ‌ها فرشاد احمدزاده هافبک 31 ساله سپاهان و بازیکن سابق پرسپولیس است. او  طی34 بازی در کل مسابقات فصل قبل برای سپاهان فصل اخیر 6 گل زده و 5 پاس گل داده و بی دلیل نیست که استقلال هم روی جذب او  اصرار دارد. البته شنیده می شود واسطه مذاکره استقلال با احمدزاده، مهدی هاشمی نسب مربی آبی هاست و این در حالی است که برخی رسانه ها از توافق اولیه این بازیکن با پرسپولیس خبر می دهند. آیا استقلال گزینه سرخ ها را هایجک می کند؟

6-مهدی لیموچی: وینگر تکنیکی آلومینیوم اراک 24 ساله است و از او به عنوان پدیده فصل اخیر یاد می شود، بازیکنی که او هم گزینه پرسپولیس است و هم استقلال.لیموچی در بازی حذفی تیمش  مقابل پرسپولیس ستاره بود و توجه کادر فنی و مسئولان پرسپولیس را جلب کرد. ظاهرا این بازیکن هم بند فسخ دارد که 4 میلیارد تومان است. او تا قبل از بازی نیمه نهایی حذفی 32 بازی در تمام مسابقات برای تیمش انجام داده 6 گل زده و 6 پاس گل داده بود و به تیم ملی هم دعوت شد.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد