محدودیت‌های ترافیکی دهه آخر صفر در جاده‌های خراسان رضوی

1403/06/07 07:16
کد خبر: 2746
کد نویسنده: 8
محدودیت‌های ترافیکی دهه آخر صفر در جاده‌های خراسان رضوی

سرهنگ"حسین میش مست" رئیس پلیس راه استان از محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به مناسبت مراسم عزاداری آخر صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ"حسین میش مست" ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه پایانی صفر اظهار کرد: تمهیدات انتظامی و ترافیکی همزمان با روزهای پایانی ماه صفر در دستور کار پلیس راه خراسان رضوی قرار می گیرد. 
رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: بر این اساس تردد وسائل نقلیه باری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء  وسایل باری حامل سوخت  و مواد فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 20 روزهای شنبه تا چهارشنبه مورخه 10 شهریور الی 14 شهریور در محورهای اصلی استان ممنوع است. 
وی خاطرنشان کرد: تردد تمامی وسائل نقلیه از محور قدیم مشهد- ملک آباد به صورت ۲۴ ساعته از  شنبه دهم شهریور تا ساعت ۱۲:۰۰ روز ۱۴ شهریور ممنوع بوده و این مسیر برای تردد زائران پیاده اختصاص می یابد. 
سرهنگ میش مست گفت: تردد وسائل نقلیه از ساعت 12 ظهر روز شنبه دهم شهریورماه تا پایان ترافیک همان روز از مشهد به سمت جنوب(ملک آباد) به صورت یک طرفه خواهد بود ضمن این که برای تخلیه ترافیکی، خروجی مشهد از این محور به عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد راه شهید شوشتری استفاده خواهد شد. 
رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی تصریح کرد: تردد انواع موتورسیکلت جزء موتورسیکلت های امدادی و انتظامی جهت ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت  7:00 روز شنبه دهم شهریورماه تا ساعت  6:00 روز پنج شنبه 15 شهریورماه در محورهای بزرگراهی مشهد- سبزوار و مشهد- تربت حیدریه و مشهد- قوچان و بالعکس ممنوع می باشد. 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) بتوانیم به وظایف و مسئولیت های خطیری که در این ایام بردوش داریم به خوبی و شایستگی عمل کنیم./خراسان آنلاین

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد