ثبت اولین برد پرسپولیس با عبور از یحیی

1403/06/10 05:29
کد خبر: 2934
کد نویسنده: 8
ثبت اولین برد پرسپولیس با عبور از یحیی

برد نوبرانه پرسپولیس، پیروزی پرگل تراکتور ، ثبت اولین شکست استقلال و ادامه صدرنشینی سپاهان خلاصه اتفاقات هفته سوم لیگ برتر بود. هفته سوم لیگ برتر که از پنج‌شنبه با 4 دیدار آغاز شده بود، روز گذشته با انجام 4 دیدار دیگر پیگیری شد که با توجه به نتایج به دست آمده سپاهان با 9 امتیاز صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد.

در آغاز هفته سوم، شاهد یک بازی جنجالی در اهواز بودیم جایی که دیدار آبی پوشان استقلال خوزستان و تهران در ورزشگاه شهدای فولاد با کلی حاشیه پیش از بازی از جمله مخالفت مسئولان فولاد با برگزاری این دیدار در ورزشگاه خانگی شان و بلیت فروشی دیرهنگام و صدور دستور موقت برای بلانکو بازیکن استقلال همراه بود و در جریان بازی هم تنش و التهاب در زمین و روی سکوها به اوج خود رسید. استقلال که سرانجام توانسته بود مجوز استفاده از بلانکو را بگیرد در شبی که ورزشگاه فولاد به خاطر عدم همکاری لازم مسئولان ورزشگاه و باشگاه فولاد فاقد VAR بود، در مصاف با همنام اهوازی اولین شکست فصل را پذیرا شد تا باران بطری و شعار بر سر جواد نکونام ببارد و حتی برخی از هواداران استقلال خواهان برکناری او شوند. اتفاقی که با واکنش سریع مدیران باشگاه استقلال هم همراه بود و آن ها روز گذشته طی یک جلسه اضطراری ضمن توضیح خواستن از سرمربی تیم بابت نتایج استقلال و اتفاقات اهواز به او تنها سه بازی فرصت دادند. در واقع با توجه به تعطیلی دو هفته‌ای لیگ و حضور در لیگ نخبگان این فرصت از دیدار با الغرافه قطر آغاز خواهد شد. موضوعی که چندان به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد و آن ها انتظار برکناری زودهنگام نکونام را داشتند که برآورده نشد. البته نکونام و شاگردانش پس از بازی پرحاشیه شان با استقلال خوزستان از هواداران عذرخواهی کردند و قول جبران دادند! 
تداوم صدرنشینی سپاهان و برد نوبرانه سرخ 
در روزی که استقلال باخت تراکتور مقابل تیم رحمتی در تهران جشنواره گل به راه انداخت و در آغاز روز دوم هفته سوم هم ملوان مثل مس رفسنجان سه گل به حریفش زد تا هفته سوم پرگل شود. سپاهان هم با یک گل شمس آذر را شکست داد تا با کسب 9 امتیاز و تداوم صدرنشینی به تعطیلات فیفادی برود. اما در حساس ترین دیدار هفته که آخرین بازی هم بود، پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین پذیرای فولاد خوزستان بود و این دیدار گذشته از تقابل سرخ های دیدنی تهران و اهواز رویارویی یحیی گل محمدی با تیم سابقش بود. برای همین در آغاز بازی خوش و بش گرم و دوستانه ای بین او و نیمکت نشینان پرسپولیس صورت گرفت و یحیی که با حالت قهر و ناراحتی و با استعفا از پرسپولیس کنار رفته بود، از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد. همین تقابل خبر از دیداری جذاب می داد که همان طور هم شد و فوتبال‎دوستان قزوینی یک بازی تماشاگرپسند و با کیفیت دیدند؛ به خصوص که پرسپولیس در این دیدار از میلاد محمدی خرید جدیدش هم رونمایی کرد و ملی پوش سرخ ها عملکرد خوبی هم داشت. با وجود فرصت های خوب دو تیم تا دقیقه 63 گلی رد و بدل نشد و چند بار هم به خاطر صحنه های مشکوک برای هر دو تیم از VAR استفاده شد؛ اما در دقیقه 64 اوستون اورونوف روی پاس علیپور دروازه فولاد را باز کرد تا باز هم ناجی سرخ ها شود. در ادامه با ورود آل کثیر و پاس او وحید امیری هم دقیقه 83 گل دوم سرخ ها را زد تا برد پرسپولیس و ثبت اولین پیروزی این تیم در لیگ بیست و چهارم قطعی شود. 
تابلوی نتایج 

*هوادار صفر  - تراکتور تبریز 4

*مس رفسنجان 3 - آلومینیوم اراک یک 

*خیبر خرم‌آباد یک  - ذوب‌آهن اصفهان یک 

*استقلال خوزستان یک  - استقلال صفر 

*سپاهان اصفهان یک  - شمس آذر قزوین صفر 

*نساجی مازندران صفر  - گل‌گهر سیرجان یک 

*ملوان انزلی 3 - چادرملوی اردکان یک 

*پرسپولیس 2- فولاد خوزستان صفر

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد