مرتضی مهرزاد در دهکده المپیک جا نمی‌شود!

1403/06/12 09:19
کد خبر: 3126
کد نویسنده: 8
مرتضی مهرزاد در دهکده المپیک جا نمی‌شود!

هادی رضایی سرمربی والیبال نشسته ایران با اشاره به روی زمین خوابیدن مرتضی مهرزاد گفت: در توکیو آنها یک تخت مخصوص درست کردند اما متأسفانه اینجا در پاریس این اتفاق رخ نداد و او روی زمین دراز می‌کشد.

در شرایطی که مسابقات پارالمپیک پاریس آغاز شده و تیم ملی والیبال نشسته ایران موفق شد اولین دیدار خود را در مرحله گروهی با پیروزی مقابل اوکراین پشت سر بگذارد، درخشش مرتضی مهرزاد و دیگر بازیکنان این تیم باعث شد آنها در کانون توجهات رسانه‌ها قرار بگیرند.
البته موضوع اصلی توانایی مرتضی مهرزاد در زمین والیبال نیست و موضوع اسکان والیبالیست ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.

مرتضی مهرزاد والیبال نشسته

به تازگی هادی رضایی سرمربی والیبال نشسته ایران با اشاره به روی زمین خوابیدن مرتضی مهرزاد گفت: در توکیو آنها یک تخت مخصوص درست کردند اما متأسفانه اینجا در پاریس این اتفاق رخ نداد و او روی زمین دراز می‌کشد. او تخت مخصوصی ندارد، اما هدف مهمی در ذهنش دارد. برای او مهم نیست که روی زمین دراز بکشد یا به اندازه کافی غذا نخورد. به هر حال او فکر قهرمان شدن را در سر دارد.
در واقع مرتضی مهرزاد بازیکن توانمند و فوق‌العاده تیم والیبال نشسته ایران با توجه به قد بلندی که دارد، مسئولان برگزاری مسابقات پارالمپیک پاریس نتوانستند تختی برای او بسازند و به همین منظور ورزشکار ایرانی ‌شب‌ها روی زمین می‌خوابد!|
این در شرایطی است که مرتضی مهرزاد هفتمین مرد بلند قامت جهان محسوب می‌شود و از این رو مشهورترین چهره این مسابقات است.
هواداران ورزش در سراسر جهان انتظار داشتند که مسئولان برگزاری مسابقات پارالمپیک این اتفاق را پیش‌بینی می‌کردند تا مرتضی مهرزاد به عنوان شاخص‌ترین چهره این مسابقات با مشکل محل خوابیدن روبه‌رو نشود که البته این موضوع در جریان مسابقات المپیک هم موجب کلافگی بسکتبالیست‌ها شده بود و در نهایت مجبور شدند به هتلی خارج از دهکده المپیک مراجعه کنند.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد