حرف مردم

1403/03/31 06:58
کد خبر: 344
کد نویسنده: 0
حرف مردم

گندمی/ستون «حرف مردم» انعکاس دهنده صادق حرف‌های شماست. (تلفن: 37009111 051 پیامک: 2000999 تلگرام: 09033337010)

طراحی و برنامه ریزی صدا و سیما برای مناظره ها بسیار ضعیف است. باید مثلا سوال های اصلی و مهم به طور مشترک از نامزدها پرسیده شود که مثلا برنامه هایتان برای مهار تورم چیست؟ برای این سوال ۱۵ دقیقه زمان بگذارند نه این که ۱۰ سوال پراکنده پرسیده و ۴ دقیقه زمان پاسخگویی بدهند و نامزدها گیج شده و هیچ سوالی را پاسخ نمی دهند. مردم هم چیزی از این مناظره های بی کیفیت متوجه نمی شوند.

 این جانب به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه برای شرکت در کنفرانس های بین المللی و یا خرید کتاب و...نمی توانم به علت تحریم بانک ها وجهی ارسال کنم.حالا نمی دانم چرا بعضی با لغو تحریم ها و عادی شدن امور مخالف هستند.

سلام خراسان. در مجلس بحث خودرو و خودروساز و مردم است، جمع کنید خودروسازی را و به کارگران آن زمین کشاورزی و گلخانه ای ووام کم بهره بدهید و اولویت خودرو با خودروهای کم مصرف زیر ۵ درصد باشد.

 یک راه حل عملی برای حل مشکل سگ های ولگرد این است که چند شرکت خصوصی تشکیل شوند و با عقد قرارداد با شرکت‌هایی از کشورهای جنوب شرق آسیا از جمله ویتنام ، کامبوج ، لائوس و...  این سگ ها را جمع آوری کرده و با هزینه شرکت های خارجی آن ها را به آن کشورها بفرستیم .

 شهرداری منطقه در یک اقدام غیرکارشناسی مسیر راست گرد خیابان تعبدی به خیابان محسن کاشانی را بسته و قفل کرده است !این امر باعث ترافیک و تردد غیرضروری در چهارراه تازه تاسیس منطقه شده است. لطفا مسئولان امر دستور اقدام اصلاحی فرمایند .

 این که دولت و رئیس صنف اتحادیه املاک اعلام می کنند افزایش نرخ اجاره بها باید ۲۴ یا ۲۶ درصد بیشتر نباشد خب کو ضمانت اجرایی!؟ در همین ماه صاحبخانه ما ۷۰ درصد به اجاره ما اضافه کرد وقتی ملتمسانه اعتراض کردم گفت همینی که هست اگه نمی خواهی تخلیه کن. بنگاه گفته خانه ات را بیشتر اجاره میدم.

 سلام خراسان. تمام وعده های کاندیداهای ریاست جمهوری باید توسط قوه مقننه ضبط شود که اگر رئیس جمهور شد به وعده هایش عمل نکردند او را احضار و در صورت تکرر عدم وعده ها او را استیضاح کند. 

 مناظرات وگفت وگوهای انتخاباتی بینش وبصیرت همگان را در انتخاب فرد اصلح قوی تر می کند از صداوسیما به خاطر این حسن خدمت تشکر فراوان داریم.

 شرکت حماسی در انتخابات اجازه نخواهد داد نااهلان ونامحرمان درپی غصب و تصاحب این خاک وسرزمین باشند.

 لطفا دولت و مجلس شورای اسلامی و شهرداری‌ها جلوی مهاجرت به شهرهای بزرگ را بگیرند. 

 از روزنامه و کانال های مرتبط با آن انتظار می‌رود از نامزد خاص حمایت نکند.

 سگ های ولگرد در شهرستان زیبای طرقبه خیلی زیادند حتما باید اتفاقی دلخراش بیفتد که شاید مسئولان به خودشان بیایند،واقعا جان سگ ها از جان انسان ها برایشان مهم تر است؟

 سارق باید حتی اگر یک ریال سرقت کرد مجازات شود جبران خسارت کند مال مردم را پس بدهد وگرنه هیچ امنیتی برای هیچ کس در کشور نمی گذارند هیچ بخششی نباید در کار باشد مردم برای زندگی امنیت می خواهند.

 از سازمان اتوبوسرانی تقاضا می شود ایستگاهی برای خطوط۳۰-۵۱-۴۵ در پایانه شهید مفتح درنظر بگیرد،چون مسافران این ۳خط در بولوار مفتح شرقی سرگردان هستند اگر مبدأ آن ها همانند دیگر خط ها مجتمع باشدامکان تبادل سفر راحت تری در تنهاپایانه اتوبوسرانی شرق مشهد به وجود می آید،ضمن این که نظارت بر این خطوط هم متمرکز خواهد شد.

 با توجه به شیوع بیماری هاری در سگ ها وحیوانات دیگر،باید برای حیوانات هم واکسن هاری وسایر واکسن ها ساخته شود.

 در  فضای سبز میدان فردوسی مشهد دسته دسته افراد معتاد خلافکار هستند به حدی که مردم نمی توانند داخل میدان بشوند امنیت مردم در خطر است.

 کاندیداهای ریاست جمهوری کاری برای ریشه کن کردن اعتیاد در کشور کنید مواد مخدر را نابود کنید قبل از این که امنیت ایران را نابود کنند.

 پایین بودن حقوق معلمان‌ وکارمندان  وکارگران سبب پایین آمدن کیفیت کارکردها شده ومی شودوخود فسادزاست.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد