افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان در خراسان رضوی تا انتهای هفته

1403/06/19 09:10
کد خبر: 3562
کد نویسنده: 8
افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان در خراسان رضوی تا انتهای هفته

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: تا انتهای هفته قیمت نان در استان خراسان رضوی 25 دصد افزایش می‌یابد

مریم رستگار-خراسان آنلاین/ رضا رمضانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خراسان آنلاین ضمن بیان این که افزایش قیمت نان براساس درخواست اتحادیه‌ها به صورت کشوری انجام شده است  اظهار کرد: خراسان رضوی جزو استان‌هایی است که در ردیف‌های آخر قرار گرفته است.
وی افزود: این افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه‌های جاری واحدهای نانوایی از جمله افزایش اجاره واحدهای تجاری و نرخ دستمزد کارگران و بیمه و مالیات...است.
رمضانی بیان کرد: پیشنهاد ما به کشور ۲۵درصد افزایش قیمت نان بوده چون بیشتر هم نمی توانیم گرچه در بعضی استان‌ها از این مقدار بیشتر بوده است؛ اما خراسان رضوی ۲۵ درصد افزایش قیمت نان را خواهد داشت.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در ادامه گفت: قیمت هر مدل نان ضرب در ۲۵درصد شده و در سامانه نانی‌نو اعمال خواهد شد و در طول این هفته این افزایش قیمت اعمال خواهد شد. روز دقیق اعمال این افزایش قیمت مشخص نیست چون از طریق سامانه کشوری و به صورت متمرکز انجام می شود و دست ما نیست. این انتهای هفته که می‌گویم شاید فردا باشد.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد