آیت الله حیدری: مهدویت نقطه اشتراک مسلمانان جهان است

1403/06/23 08:28
کد خبر: 3801
کد نویسنده: 8
آیت الله حیدری: مهدویت نقطه اشتراک مسلمانان جهان است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در کنار شناخت معارف دینی و معرفت به ائمه باید نسبت به موضوع مهدویت اهتمام بیشتری شود چرا که این اعتقاد، نقطه اشتراک تمامی مسلمانان عالم است.

آیت الله محسن حیدری چهارشنبه در شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در جمع مردم ولایتمدار شهرستان ایذه، ضمن تسلیت شهادت ابامحمد حسن بن علی العسکری (ع) و ابراز خرسندی برای حضور در جمع مردم شهید پرور و ولایتمدار ایذه معرفت و امام شناسی را جزیی از وظایف شیعیان جهان برشمرد و گفت: شناخت زندگی یکایک ائمه اطهار باعث شناخت هدف آنان و تقرب به مسیر و اهدافی است که آن بزرگواران برای آن از جان مایه گذاشتند.

وی در رابطه با عصاره عالم هستی حضرت ولیعصر(عج) گفت: همه مسلمانان عالم قائل به مسئله مهدویت هستند و لذا در این برهه حساس از تاریخ با توجه به تحولات مهم در جهان و منطقه و رویکرد پیش روندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که پرچمدار این تحولات است و اینکه انقلاب ما برگرفته از آموزه های مهدویت توسط امامین انقلاب اسلامی است، وظیفه ما مضاعف می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: منتظران امام مهدی (عج)هم خود باید صالح باشند هم زمینه ظهور مصلح را باید با رویکرد و عملکرد خوب خود در جامعه فراهم نمایند .

همزمان با شب شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع) آیت الله حیدری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبـرگان رهری میهمان مردم ولایتمدار ایذه و سخنران ویژه مراسم عزاداری مسجد امام حسن عسکری(ع) این شهرستان بود.

در شب شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن عسکری (ع) مداحان و مرثیه سرایان اهل بیت(ع) با مداحی و نوحه خوانی این ایام را گرامی داشتند.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد