۹۰ میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در حراج های برخط به فروش رفت

1403/06/29 11:36
کد خبر: 4203
کد نویسنده: 10
۹۰ میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در حراج های برخط به فروش رفت

- مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از فروش ۹۰ میلیارد تومانی کالاهای این سازمان در حراج های خرده فروشی برخط خبر

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از فروش ۹۰ میلیارد تومانی کالاهای این سازمان در حراج های خرده فروشی برخط خبر داد.

«حسن خالقی» امروز (پنجشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: از زمان راه اندازی سامانه خرده فروشی برخط اموال تملیکی از خردادماه سال گذشته تا کنون ۵۳۵ حراج در ۲۸ استان کشور برگزار شد.

وی افزود: ارزش کارشناسی کالاهای عرضه شده در حراج‌های خرده‌فروشی حدود ۵۲ میلیارد تومان بود که شرکت کنندگان با قیمت های پیشنهادی، کالاهای ارائه شده در حراج را به ۹۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون خریداری کردند.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۴۱۳ کالا در حراج های خرده فروشی بر خط ارائه شد گفت: از این تعداد ۹ هزار و ۱۳۸ کالا به فروش رفت.

وی ادامه داد: در این حراج های خرده فروشی ۴۶ هزار و ۱۹۹ نفر شرکت کردند.

خالقی با بیان اینکه انواع لوازم خانگی در حراج خرده فروشی برخط عرضه می شود، گفت: کالاهای مختلفی از جمله لوازم برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد بر روی سامانه بارگزاری می شود.

وی عنوان کرد: حراج ها هر هفته در استان‌های مختلف از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برگزار می‌شود.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد