حزب‌الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل را تأیید کرد

1403/06/31 05:30
کد خبر: 4242
کد نویسنده: 7
حزب‌الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل را تأیید کرد

حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد، رهبر بزرگ جهادی حاج ابراهیم عقیل (حاج عبدالقادر) پس از عمر مبارک به صفوف جهاد و فداکاری برادران رهبران شهیدش پیوست.

حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد، رهبر بزرگ جهادی حاج ابراهیم عقیل (حاج عبدالقادر) پس از عمر مبارک به صفوف جهاد و فداکاری برادران رهبران شهیدش پیوست.این فرمانده حزب‌الله بر اثر حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

 بیانیه حزب‌الله لبنان درپی شهادت فرمانده مجاهد «حاج ابراهیم عقیل» به شرح زیر است:
«رهبر عظیم الشأن جهادی، حاج ابراهیم عقیل(حاج عبدالقادر) امروز پس از عمری مجاهدت به برادران شهیدش پیوست. این مجاهد بزرگ در عمر پربرکت خود همواره در جهاد و فداکاری بود و باوجود خطرها و چالش‌ها، دستاوردها و پیروزی‌های ماندگاری همواره شایسته دریافت این جایگاه والای الهی بود. ‏بیت المقدس همیشه در دل، فکر و اندیشه او بود، به آرمان قدس شریف از اعماق وجود باور داشت و نماز خواندن در مسجد الأقصی بزرگترین آرزویش بود. ‏مایه افتخار است که امروز مقاومت اسلامی یکی از فرماندهان بزرگ خود را به‌عنوان شهید «علی طریق القدس» تقدیم می‌کند.با روح پاک او عهد می‌بندیم که ان‌شاءالله به اهداف، آرمان‌ها و مسیر او که منتهی به پیروزی است وفادار بمانیم. این مصیبت وارده را به محضر حضرت ولی عصر عجل‌الله‌فرجه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به همه مجاهدان و مبارزان مقاومت در همه عرصه‌ها و به مؤمنین تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.برای خانواده محترم این شهید و خانواده دیگر برادران شهید این فرمانده بزرگ از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم و از او می‌خواهیم که این شهید را با رسول خدا و آل‌ پاکش محشور کند و به کاروان شهدای کربلا ملحق کند.»

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد