جذب ادمیلسون با کمک ستاره قطری سرخ ها!

1403/04/11 06:04
کد خبر: 426
کد نویسنده: 0
جذب ادمیلسون با کمک ستاره قطری سرخ ها!

تمرینات پیش فصل پرسپولیس برای حضور در لیگ بیست و چهارم قرار بود از روز سیزدهم تیرماه برگزار شود که با توجه به شرایط کنونی این تیم و به تاخیر افتادن برگزاری رقابت‌های لیگ برتر، آغاز تمرینات پرسپولیس نیز به زمان دیگری موکول شد.

پرسپولیس از روز بیستم تیرماه تمرینات خود را برای فصل جدید آغاز خواهد کرد و بعد از آن برای برگزاری اردو چند روز راهی کشور هلند خواهد شد. این در حالی است که هنوز سرمربی جدید این تیم وارد تهران نشده است. بعد از امضای قرارداد خوان کارلوس گاریدو مربی اسپانیایی با باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال این بودند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوز فعالیت این مربی را از شورای بیرون مرزی وزارت ورزش و جوانان اخذ کنند و برای او درخواست ویزا بدهند. در این زمینه مسئولان باشگاه پرسپولیس دیروز درخواست رسمی خود را به شورای برون مرزی وزارت ورزش دادند تا در جلسه امروز این شورا این موضوع در دستور کار قرار بگیرد. سرمربی جدید و اسپانیایی پرسپولیس که هنوز به ایران نیامده در حال تماشا و تحلیل فیلم بازی های این تیم در فصل گذشته است و گویا توصیه هایی هم در مورد برخی بازیکنان مبنی بر حفظ یا خروج آنها از لیست داشته است. مسئولان باشگاه هم سعی دارند بر مبنای نظرات و خواسته های سرمربی جدیدشان وارد نقل و انتقالات شوند. روز گذشته هم در همین راستا برخی رسانه ها از بازگشت فرشاد فرجی مدافع سرخ ها به لیست تمدیدی ها خبر دادند. این بازیکن که از نیم فصل لیگ گذشته زمزمه های جدایی اش از پرسپولیس شنیده می شود با جدایی یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماندگار شد. اما در پایان فصل دوباره صحبت از جدایی او و مذاکره اش با فولاد خوزستان به گوش می رسید که گویا به خواسته گل محمدی بوده است. حالا با توجه به خواسته گاریدو مدیران باشگاه با او تماس گرفته و به او گفته اند سرمربی جدید فیلم بازی‌های او را دیده و از باشگاه خواسته قرارداد فرجی تمدید شود.

پرسپولیسی ها که با وحید امیری و سروش رفیعی تمدید قرارداد کرده اند و در واقع تمدید با ستاره ها اولویت نقل و انتقالات سرخ هاست، از جذب ستاره و تقویت تیم در چند پست هم غافل نیستند. به خصوص که حالا سرمربی هم دارند و براساس نظر او می توانند بازیکن جذب کنند  تا علاوه بر حضور موفق در رقابت‌های لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ نخبگان آسیا نیز حضور خوب و پررنگی داشته باشد. با توجه به جدایی مهدی ترابی از جمع سرخ‌پوشان گفته می‌شود این باشگاه برای جانشین احتمالی وی به سراغ ادمیلسون جونیور ستاره ۲۹ ساله و بلژیکی - برزیلی باشگاه الدحیل قطر رفته است. این بازیکن بارها و بارها با لباس الدحیل مقابل پرسپولیس قرار گرفته و علاوه بر گلزنی این تیم را نیز به دردسر انداخته و حالا مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است. جونیور که قرارداداش در پایان این فصل از لیگ ستارگان قطر با الدحیل به اتمام رسیده و بازیکن آزاد است، در این فصل از رقابت‌ها به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب این تیم قطری قرار بگیرد و آخرین بازی وی برای الدحیل به ۱۵ ماه پیش باز می‌گردد. با توجه به حضور موفق عبدالکریم حسن بازیکن قطری در تیم پرسپولیس شاید ادمیلسون راحت تر مجاب شود تا به پیشنهاد سرخ ها فکر کند. البته پرسپولیسی ها می توانند از طریق عبدالکریم هم با این بازیکن سرشناس ارتباط بگیرند و از او بخواهند که این بازیکن را برای حضور در لیگ ایران و پرسپولیس راضی کند.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد