حزب‌الله: برای هر سناریویی آماده هستیم

1403/07/01 15:28
کد خبر: 4353
کد نویسنده: 10
حزب‌الله: برای هر سناریویی آماده هستیم

قانون‌گذار لبنانی عضو حزب‌الله تاکید کرد که جنگ با رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شده و این جنبش برای هر سناریویی آماده است.

حسن فضل‌الله، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در مراسم تشییع پیکر یکی از اعضای جنبش حزب‌الله که در حملات روز جمعه به ضاحیه بیروت به شهادت رسید، تاکید کرد که جنگ با رژیم صهیونیستی وارد «مرحله جدیدی» شده و این جنبش «برای هر سناریویی از جنگ تا رویارویی» آماده است. 

به گزارش واشنگتن پست، این عضو حزب‌الله گفت که جبهه جنوبی نقش مهمی در تحت فشار قرار دادن اسرائیل برای توقف جنگ با غزه ایفا کرده است و اینکه اسرائیل نمی‌تواند به هدف اصلی خود یعنی بازگرداندن شهرک‌نشینان به شمال سرزمین‌های اشغالی دست یابد.

حسن فضل‌الله در انتها تاکید کرد: «ما جنبشی قوی و توانا داریم که قابلیت‌ها، جنگنده‌ها و تجهیزات متعددی دارد. این امر آن را قادر می‌سازد که هرگونه آسیبی را دفع کرده و با شرایط جدید سازگار شود». 

در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی در سراسر لبنان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، حزب‌الله هشدار داده است که «پاسخ انتقام‌جویانه» در راه است.

ساعاتی پیش، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که در نتیجه حملات موشکی امروز حزب الله لبنان، ۱۳ صهیونیست زخمی شدند که اوضاع یکی از آنها وخیم است. همچنین، حزب الله لبنان صبح امروز (یکشنبه) اعلام کرد که با موشک‌های «فادی۱» و «فادی۲» تاسیسات نظامی شرکت جنگ‌افزار «رافائل» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اسرائیل برای «موجودیت» می‌جنگد، زیرا از همه طرف مورد حمله قرار می‌گیرد.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد