زن جوان در آتش خشم شوهر صیغه‌ای خود سوخت

1403/04/11 09:25
کد خبر: 436
کد نویسنده: 0
زن جوان در آتش خشم شوهر صیغه‌ای خود سوخت

مردی که در یک حادثه هولناک،همسر صیغه‌ای‌اش را درون خودرو به آتش کشید، در حالی از جنبه عمومی جرم به تحمل 10سال زندان محکوم شد که همسر وی با اثر انگشت شست پا، در محضر ثبت اسناد رسمی از شوهر بی‌رحم خود گذشت کرده بود!

ماجرای این حادثه تکان دهنده هنگامی در شهرستان قوچان لو رفت که زن 42 ساله با چهره ای که از شدت سوختگی به حالت وحشتناکی درآمده بود به منظور تظلم خواهی، به دادسرای عمومی و انقلاب قوچان رفت و پرده از رازی دردناک برداشت. او گفت:حدود8سال قبل و برای مدت طولانی به عقد موقت مردی به نام «حمید» درآمدم تا شاید زندگی شیرینی را تجربه کنم؛ اما مدتی بعد متوجه شدم که همسرم به من خیانت می کند و با زن دیگری هم ارتباط دارد. وقتی این ماجرا لو رفت و با اعتراض های من روبه رو شد، دیگر هیچ گاه روی خوشی ندیدم. او مرا به شدت کتک می زد و در خانه زندانی می کرد. به همین خاطر یک شب در فرصتی مناسب از خانه فرارکردم که برادرشوهرم مرا به منزل مادرم رساند. این در حالی بود که «حمید» سعی می کرد با حرف ها و وعده هایش مرا از تصمیم طلاق منصرف کند ولی من به او گفتم دیگر حاضر نیستم با تو زندگی کنم!

شب حادثه هم شوهرم نزد من بود و قصد داشت با گفت وگو مرا راضی کند ولی در همین هنگام پیامک های متعددی از سوی آن زن غریبه برایش ارسال شد که دوباره شعله مشاجره های ما زبانه کشید و بعد از درگیری خانوادگی، من دوباره منزل را ترک کردم اما شوهرم خودش مرا با خودرو به منزل مادرم برد.آن شب تا صبح در فکر بودم و خوابم نمی برد بالاخره حدود ساعت 7 صبح از منزل مادرم بیرون آمدم تا به مشهد بروم ولی شوهرم سوار بر خودرو در منزل مادرم ایستاده بود. او زمانی که از قصد من آگاه شد، به من گفت:من خودم تو را می رسانم،نیازی نیست با فرد دیگری به مشهد بروی! ولی من دوست نداشتم با او همراه شوم؛ با وجود این، همسرم به زور مرا سوار خودرو کرد که حتی داخل خودرو هم مشاجره و دعوا ادامه یافت. او چنان با مشت به سر و صورتم کوبید که دندانم شکست و با چوبی که در زیر صندلی راننده داشت مرا زد. در این شرایط من فریاد می زدم که دیگر خسته شده ام و نمی خواهم با تو زندگی کنم حتی اگر خودم را بکشم!

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد