ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به «کمک داور ویدئویی» مجهز می‌شود

1403/07/05 19:17
کد خبر: 4637
کد نویسنده: 10
ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به «کمک داور ویدئویی» مجهز می‌شود

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در استادیوم امام رضا(ع) مشهد تجهیز خواهد شد، هم‌اکنون اقدامات پیرامون آن در حال انجام است.

محمد رضا ساکت در نخستین نشست ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶ در فرمانداری مشهد، افزود: موضوع برگزاری مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مسوولان استان در راستای حمایت از فوتبال، ورزش ملی و ظرفیت‌های شایسته ، جمع‌بندی داشتند که این مسابقه در مشهد برگزار شود.

عضو هیات رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به ظرفیت محدود ورزشگاه امام رضا (ع) بیان کرد: ورزشگاه ظرفیت بالایی ندارد اما طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ظرفیت‌های جانبی مثل فرهنگ سراها، سینماها ‌و فضاهای فرهنگی به کمک برگزاری این دیدار خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: این استادیوم یک ورزشگاه مدرن، استاندارد و با کیفیت عالی است، اما نمی‌تواند پذیرای همه فوتبال دوستان باشد.

ساکت گفت: بر این اساس؛ طبق تاکید مسوولان در فرمانداری مشهد، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و شهرداری مشهد؛ بسترهای جانبی در شهر فراهم خواهد شد تا این بازی در فضای متفاوت از تلویزیون پخش شود و فوتبال دوستان با نهایت کیفیت آن را تماشا کنند.

وی به بازدید هفته قبل سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: جلسات هماهنگی شروع شده و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است و همچنین کمیته‌های مختلف ذیل این ستاد با موضوعات گوناگون تشکیل شده، تا این دیدار به بهترین کیفیت برگزار شود.

به گزارش ایرنا، ۲۴ مهرماه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد