حرف مردم

1403/04/14 07:18
کد خبر: 466
کد نویسنده: 0
حرف مردم

ستون «حرف مردم» انعکاس دهنده صادق حرف‌های شماست. تلفن: 37009111 051 پیامک: 2000999 تلگرام: 09033337010

هموطنان عزیز باید توجه داشته باشند و آگاه شوند که حقیقت این است همه اجناس و محصولات پزشکی و دارویی و درمانی و کالاهای مختلف که به نام اصلی و ارگانیک در شبکه های تلویزیون های ماهواره ای فارسی زبان که از خارج کشور با خرید و سفارش کالا توسط پیامک تبلیغ و پخش می شود، بدون استثناء همگی تقلبی و دروغ و نوعی کلاهبرداری علنی آشکار و پنهان است و به هیچ وجه نباید از این کانال های سودجو و دروغگو و فاسد و خطرناک خرید کنند و سفارش کالا بدهند و پول خود را دور بیندازند.

 این مناظره های انتخاباتی حواشی و تبعات  زیادی دارد. ظرفیت اطلاعات دشمن را افزایش می دهد و بذر کینه را در میان طرفداران کاندیداها می کارد.

 خیلی خوشحال شدم پیام من رو چاپ کردید. بی زحمت بازم معضل سگ های ولگرد در شهرک ولی عصر (عج) تربت حیدریه را اعلام کنید. بیماری هاری در صورت ابتلا منجر به مرگ خواهد شد و علاجی ندارد.

 برای جمع آوری سگ های ولگرد به کجا باید خبر داد؟ با چه شماره ای تماس بگیریم؟

 ما کارگران پیمانکار پروژه قطار شهری مشهد چند ماه است حقوق دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری کنید.

 منطقه جاغرق به طرف باغ ها سگ ولگرد مریض زیاد دارد. لطفا رسیدگی کنید. 

 اگه نفوذ جریان های مخرب داخلی  و دخالت در امور دولت از بین بره مشکل معیشت خیلی سنگین نیست. مشارکت هم افزایش پیدا می کنه.

 واقعیت شرکت نکردن ۶۰ درصد مردم در انتخابات مشکلات معیشتی و دلسردی مردم از وعده و وعید مسئولان و  ناامیدی از آینده است. اگر این موانع برطرف شود مشارکت بالای ۸۰ درصد می شود .

 رسانه ملی نباید با توجیه ایجاد زمینه افزایش شور انتخابات کاندیداها را با تحلیل های ضعیف به جان هم بیندازد. این مناظره ها بیش از آن که تشخیص کاندیدای اصلح را به مردم بدهد یک شوی غربی را تداعی می کند.

 اخلاق اسلامی یعنی این که هرکسی به ریاست رسید کیاست به خرج دهد و از رقیب انتخاباتی خودش در دولت استفاده کند. چه قشنگ می شه . 

 یک سوال از نامزدهای ریاست جمهوری! تا امروز حتی یک ریال از مطالبات گندم‎کاران استان خراسان رضوی پرداخت نشده است!‌ لطفا رسانه پیگیر مطالبات گندم کاران باشد.

 درآمد صدا و سیما از تبلیغات زیاده آن هم با اذیت شدن ما در بین برنامه ها! لوازم خانگی، فرش، موکت و ... حالمون به هم می خوره!

 رفع فقر و فساد در کنار اهتمام بی وقفه به موضوعات فرهنگی و دینی از انتظارهای به حق و اساسی همه است.

  به برکت انقلاب اسلامی خیلی از افکار از حالت پوچی و غیریلوغی خارج شده است و ملت بصیر و هوشیار در انتخاب ۱۵ تیرآگاهانه از همه زوایا و ابعاد رای خواهند داد.

 از ریاست محترم اصناف شیروان خواهشمندیم سری به سوپرمارکت های خیابان توحید بزنند. سوپرمارکت‌ها فقط مونده هندوانه و موز بفروشند! مردم سوپرمارکت‌ها رو با میوه فروشی اشتباه می گیرند. واقعا این چه وضعی است؟

 خطاب به کسانی که نسبت  به سرنوشت خود بی تفاوت هستند، توصیه می کنم داستان توابین را که بعد از شهادت حضرت امام حسین(ع) رخ داد مطالعه کنند. شرکت در انتخابات وظیفه هر واجد شرایط ایرانی است. زنده باد ایران پاینده باد ملت باصفای ایران.

برخی ساعات روز دسترسی به تاکسی اینترنتی اصلا شدنی نیست. آن هم با وجود اینکه تاکسی های زیادی آنلاین هستند. از زمانی که گزینه «عجله دارم» حذف شد، این مشکل بیشتر شده است. لطفا راهکاری برای دسترسی ما مردم همواره معطل تاکسی به تاکسی اینترنتی بیابید.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد