حرف مردم

1403/06/06 11:58
کد خبر: 493
کد نویسنده: 0
حرف مردم

ستون «حرف مردم» انعکاس دهنده صادق حرف‌های شماست. تلگرام: @harfe_mardome_khorasan تلفن: 37009111 051 پیامک: 2000999

 دستگاه قضایی کشور فکری اساسی برای ریشه کن کردن مواد مخدر بکند. اعتیاد را ریشه کن کنید تا جرایم ریشه کن شود، سرقت به صفر برسد.

 شهرداری ها جلوی زباله گردی را بگیرند. این زباله ها به روش های غیر بهداشتی بازیافت می شوند. همه شان به زندگی مردم برمی گردند، مردم را بیمار می کنند.

 سازمان های مسئول جلوی گسترش حاشیه نشینی را بگیرند تا آسیب های اجتماعی در کلان‌شهرها کاهش پیدا کند، مشکلات مردم کلان‌شهرها کمتر و امنیت بیشتر شود.

  آقای شهردار با سلام، لطفا فکری برای ترافیک راه طرقبه و شاندیز بکنید. هرکس رفته باغ تالار خارج از شهر حتی به سمت فردوسی از ترافیک جاده یکی دو ساعتی دیر به مجلس رسیده. به نظرم جاده هوایی مشکل ترافیک این منطقه را بر طرف می کنه یا عریض شدن جاده.

 فرهنگ سازی دینی با نشر و ترویج آیات و روایات اسلامی به طور قطع و یقین عامل دفع رذایل اخلاقی و اجتماعی است. پس در این عرصه مقدس و جهادی تمام اقدامات به کارگیری شود.

 باز دوباره فالوئرهای شبکه های اجتماعی دسته گل به آب دادند و پایشان را بیشتر از گلیم شان دراز کردند و آن چنان در"حریم شخصی و خصوصی" بلاگر محبوب شان دخالت کردند و زندگی را بر او سخت گرفتند که به ناچار بلاگر برای رهایی از این همه فشارها به زندگی خود پایان داد.

 پزشکیان خوش آمدی! مقدمت گلباران باد.

  از یک طرف آموزش و پرورش می گه مدارس فقط برای کتاب و بیمه پول بگیرند ولی وقتی می‌ری مدرسه تا۴۰۰ هزار تومان پول نگیرندکارنامه دانش آموز رو نمی دهند.

 به نظر می رسد اکنون بعد از تعیین ریاست جمهوری نوبت اخذ تصمیمات سخت در زمینه‌های سیاست خارجی و امور فرهنگی اجتماعی است.

 اول یک تشکر از روزنامه خراسان به خاطر تحلیل های کارشناسانه در طول زمان انتخابات. دوم پیام به آقای پزشکیان: مردم ایران را دریابید. این مردم شریف مستحق آسایش اند.

 تبریک می گم به رئیس جمهور منتخب. آرزوی موفقیت وپیروزی و بهروزی دارم براشون. فقط تا یادشون نرفته، قول هایی را که دادند عملی کنند.

 از افرادی هستم که به آقای جلیلی رای دادم و حالا به طرفداران آقای پزشکیان تبریک می گم وآرزوی موفقیت ایشان رو دارم. امیدوارم به گونه ای کارکنند که رای دهندگان رو از رای شون پشیمان نکنند.

 ریاست جمهوری جناب پزشکیان را به تمام مردم آزادی خواه و عدالت دوست ایران تبریک می گوییم. ریاست جمهوری که تنگ نظر نیست و حرفش با عملش یکی خواهد بود.

 با ازدیاد بیش از حد قهوه خانه ها در کشور، بیش از نیمی از جمعیت کشورمان به تدریج به خوردن قهوه عادت کرده و به نوعی به کافئین معتاد شده اند! پس باید بیش از پیش مواظب آلوده شدن مردم، به خصوص قشر جوان به هر ماده اعتیاد آور و مشغول شدن آن ها به این تفریح هزینه بر و بی تحرکی آن ها به واسطه این مشغولیات جدید و گران قیمت شد که نه به صلاح خودشان و نه به صلاح کشور خواهد بود.

 با سلام به مسئولان محترم روزنامه خراسان، تشکر می کنم بابت پیگیری هایی که برای ما بازنشسته های تامین اجتماعی بابت همسان سازی کردید بالاخره نتیجه داد. 

 خدا را شکر مشارکت ‌مردم‌ در این ‌دوره ‌از انتخابات ‌بالا بود! امیدوارم‌ مردم ‌ما از این ‌انتخاب‌ خود نادم ‌و ‌سرافکنده ‌و پشیمان‌‌ نشوند!

 امیدواریم رئیس جمهور محترم منتخب ضمن تحقق وعده هایشان، رفع بی حجابی و بی عفتی را جزو برنامه های در اولویت‌شان قرار دهند.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد