«بابا مسعود» دوباره وزیر نشود!

1403/04/18 08:01
کد خبر: 521
کد نویسنده: 0
«بابا مسعود» دوباره وزیر نشود!

با انتخاب دکتر مسعود پرشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران، زمزمه ای در میان استقلالی ها شنیده می شود: نکند وزیر بعدی ورزش، مسعود سلطانی فر باشد.

پس از برکناری محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر از آبان 95 تا پایان دولت یازدهم و از ابتدا تا انتهای دولت دوازدهم وزیر ورزش بود و این دوره 5 ساله، حاشیه های فراوانی ایجاد کرد. گرچه وزارت ورزش بارها گرایش وزیر به باشگاه قرمز پایتخت را تکذیب کرد؛ اما علاقه پسر وزیر (علی سلطانی فر) به پرسپولیس که از ابراز آن در شبکه های اجتماعی هراسی نداشت، موجب شده بود استقلالی ها از حضور او در وزارت ورزش خاطرات خوبی نداشته باشند.
ناراحتی استقلالی ها از سلطانی فر آنقدر غلیظ بود که عنوان «بابامسعود» را برای وزیر انتخاب کردند تا به همه بگویند وزیر با پرسپولیسی ها مهربانانه و مانند پدر رفتار می کند. این کدورت، حتی موجب شده بود هواداران آبی در چند مقطع، مقابل وزارت ورزش تجمع داشته باشند. در آن دوره پر از کشمکش، استقلالی ها آنقدر از علاقه پسر وزیر به پرسپولیس ناراحت بودند که حتی قهرمانی های پرسپولیس را هم به حمایت وزارت ورزش از این تیم مرتبط می دانستند. 
حالا استقلالی ها پس از بک فصل پر از منازعه، به ساحل آرامش رسیده اند. استقلال به هولدینگ متمول خلیج فارس سپرده شده و در حال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است. 
حالا تنها نگرانی استقلالی ها این است که مبادا دوباره سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش به مجلس معرفی شود. او که نماینده مسعود پزشکیان در دوره انتخابات بود، بی تردید در دایره نزدیکان رئیس جمهور منتخب قرار دارد و ترس استقلالی ها این است که نام مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهاد دولت به مجلس فرستاده شود. آنها نگرانند مبادا آرامش این روزها بر هم بخورد و دوباره استقلال به روزهای طوفانی سلام کند. باید منتظر ماند و دید چه فهرستی به عنان اعضای کابینه به مجلس معرفی می شود.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد