احتمال لغو مسابقه افتتاحیه لیگ برتر فوتسال در مشهد

1403/04/20 07:36
کد خبر: 562
کد نویسنده: 0
 احتمال لغو مسابقه افتتاحیه لیگ برتر فوتسال در مشهد

دور جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی قرار است از روز جمعه آغاز شود که وضعیت برگزاری بازی افتتاحیه در مشهد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تیم فوتسال فرش آرا مشهد در دور جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور و در نخستین بازی خود، عصر جمعه و از ساعت ۱۶ میزبان تیم گیتی پسند اصفهان خواهد بود، اما تغییر محل برگزاری این بازی در مشهد، به لغو این مسابقه قوت بخشیده است.
براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار بود این بازی که بعنوان افتتاحیه لیگ هم محسوب می‌شود در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار و از دو شبکه ورزش و خراسان رضوی بصورت زنده پخش شود، اما از آنجایی که این سالن ورزشی برای برگزاری مراسم عزاداری محرم در اختیار یکی از هیات‌های مذهبی مشهد قرار گرفته است، باشگاه فرش آرا، سالن شهدای تاکسیرانی را به عنوان سالن جایگزین به کمیته فوتسال فدراسیون معرفی کرده است.
حالا، اما در فاصله چند روز باقی مانده تا برگزاری این بازی گویا کمیته فوتسال با برگزاری این مسابقه در این سالن مخالفت کرده است چرا که استاندارد‌های لازم برای بازی فوتسال را ندارد و همین موضوع شایعه لغو بازی افتتاحیه لیگ برتر فوتسال در مشهد را دو چندان کرده است.
حالا باید منتظر ماند و دید تا فردا چهارشنبه که قرار است مسئولان کمیته فوتسال جلسه‌ای را برای این موضوع برگزار کنند، چه تصمیمی برای برگزاری بازی تیم‌های فرش آرا مشهد و گیتی پسند اصفهان خواهند گرفت.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد