دستگیری ۱۰۵ سارق منزل، قاپ‌زن و زورگیر در طرح پلیس تهران

1403/04/21 06:48
کد خبر: 597
کد نویسنده: 0
دستگیری ۱۰۵ سارق منزل، قاپ‌زن و زورگیر در طرح پلیس تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۱۰۵ سارق منزل و اماکن، قاپ زن گوشی و زورگیر در پایتخت خبرداد.

علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در این طرح ۱۰۵ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند که اکثر آنها سابقه‌دار بودند. ۳۳ نفر از این افراد دستگیر شده سارق منزل بودند که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند. همچنین مقدار زیادی اموال سرقتی و چند دستگاه سلاح کشف شد که ارزش ریالی آنها بسیار بالاست.
ولیپور گودرزی افزود: تعدادی از این سارقان در قالب باندهای مجرمانه اقدام به قاپ‌زنی می‌کردند که از آنها ۳۶۰ گوشی تلفن همراه کشف شده است که با دستگیری این باندها علاوه‌بر کشف و تحویل اموال مسروقه به مردم کاهش وقوع جرم را هم به همراه داشت و شاهد امنیت بیشتر برای شهروندان هستیم.
وی ادامه داد: به واسطه تعامل تنگاتنگی که بین دستگاه قضا و پلیس داریم درخصوص جرایم خشن هیچ تخفیفی داده نمی‌شود و اشد مجازات برای مرتکبان تعیین می‌شوند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: مردم باید احساس امنیت واقعی را درک کنند و ما تمام این پرونده‌ها را پیگیری می‌کنیم تا ان‌شاءالله بازدارندگی کامل داشته باشد.
ولیپور گودرزی تصریح کرد: برای مجرمان و سارقان خشن، شدید‌ترین وجه یعنی شدت محاربه در نظر گرفته می‌شود و هم پلیس و هم دستگاه قضا درباره این افراد اصلاً شوخی ندارند و با آنها جدی برخورد می‌شود.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد