ناتوانی صداوسیما دوباره ثابت شد!/سریال طوبی با ۲۱،۵ درصد بینند
شکست سریال طوبی در جذب مخاطب دوباره ناتوانی صداوسیما را اثبات کرد.
فصل جدید برنامه «شوک» با تغییرات موضوعی، ساختاری و رویکرد جدید در شبکه سه سیما تولید میشود.
بار دیگر شبکه های تلویزیونی، فیلم سینمایی «محمدرسول ا...» مصری را در روز میلاد پیامبر مهربانی ها به تکرار نشستند و برخی دیگر نیز در این جشن عاشقانه فیلم ایرانی ساخته مجید مجیدی را به تماشا گذاشتند به گونه ای که مخاطبان تلویزیون جملات بازیگران را قبل از آن ها بر زبان می راندند!
«امیدآفرینی» در انتظار فرش قرمز (گفتوگوی خراسان با کارگردان فیلم در آغوش درخت)
«امیدآفرینی» در انتظار فرش قرمز (گفتوگوی خراسان با کارگردان فیلم در آغوش درخت)
گفتوگوی خراسان با بابک خواجهپاشا، کارگردان فیلم «در آغوش درخت»، نماینده ایران در اسکار 2025
انفجار و حریق جنگل به بهانه ساخت فیلم!
طی روزهای گذشته فیلمهایی از انفجار و افروختن آتش در جنگلهای هیرکانی شهرستان نور استان مازندران منتشر شد که گفته شده متعلق به یک گروه بزرگ سینمایی است
ساخت «گلادیاتور ۳» با الهام از «پدرخوانده»
ریدلی اسکات از ساخت قسمت سوم فیلم «گلادیاتور» با الهام از فیلم محبوب «پدرخوانده ۲» خبر داد.
کنجکاوی برای تماشای نخستین تجربه کمدی حامد بهداد و سحر دولتشاهی
این روزها «مفتبر» در شرایطی به روی پرده است که این فیلم نخستین رونمایی کمدی حامد بهداد و سحر دولتشاهی محسوب میشود.
جشنواره فیلمکوتاه تهران بستر معرفی استعدادهاست
جشنواره فیلمکوتاه تهران یکی از رویدادهای مهم سینمایی ایران است که در طول چهل دوره برگزاری مستمر استعدادهای بسیاری از دل آن وارد جهان سینمای حرفهای شدند.
پایان باز نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۵
در فاصله کمتر از ۲ هفته تا پایان مهلت کشورها برای معرفی نماینده خود به اسکار ۲۰۲۵، سینمای ایران با وجود نامزدهای استاندارد محدود، هنوز نماینده نهایی خود را معرفی نکرده است. این در حالی است که نماینده سینمای ایران باید در فاصله کوتاه تا نیمه آذرماه، گامهای بلندی در مسیر اکران اروپایی، اقبال در فصل جوایز و نمایش برای طیفی از داوران آکادمی اسکار بردارد.
میخواستیم «آبی روشن» شبیه تابلوهای فرشچیان باشد/ از آهوی ما تا گوزن هالیوودیها
میخواستیم «آبی روشن» شبیه تابلوهای فرشچیان باشد/ از آهوی ما تا گوزن هالیوودیها
فیلمنامهنویس «آبی روشن» گفت: ایده اصلی ما این بود که جهانی مبتنی بر کرامت و معجزه ترسیم کنیم؛ چیزی شبیه به تابلوهای استاد فرشچیان؛ میخواستیم جهان فیلم را جهانی دینی اما کاملا واقعگرایانه روایت کنیم.