قانون مدون برای فضای مجازی تدوین میکنیم
رئیسجمهور با بیان اینکه مشکل پرداخت بدهی گندم کاران در حال حل شدن است، گفت: شاخص دولت ما، رضایت مردم است.
رئیس جمهور پیگیر رفع فیلتر و حذف اینترنت طبقاتی است
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان رییسجمهور با اعلام مخالفت خود با اینترنت طبقاتی از پیگیری رفع فیلتر از سوی رئیسجمهور خبر داد.
پزشکیان: اولویت دولت چهاردهم توسعه همکاری با ازبکستان است
رئیسجمهور گفت: در دولت چهاردهم جمهوری اسلامی ایران توسعه همکاری با کشورهای همسایه و منطقه، به ویژه جمهوری ازبکستان در اولویت سیاست خارجی قرار دارد.
رئیسجمهور در حال پیگیری موضوع رفع فیلتر است
معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور در حال پیگیری موضوع رفع فیلتر است و با این پیگیریها و تحقق آن، دیگر اینترنت طبقاتی وجود نخواهد داشت، گفت: شخصا با اینترنت طبقاتی موافق نیستم.
علی باقری عضو جدید شورای راهبردی روابط خارجی شد
حضرت آیتالله خامنهای با صدور حکمی علی باقری را به عضویت در شورای راهبردی روابط خارجی منصوب کردند.
مجلس در برابر بازگشت اساتید اخراجی، سکوت نخواهد کرد
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی در واکنش به دستور رئیس جمهور درباره بازگشت اساتید و دانشجویان اخراج شده از دانشگاه به دیده بان ایران گفت: بازگشت اساتیدی که در فتنه نقش داشته و حکم قضایی داشته یا پرونده امنیتی دارند این راحتی ها هم نیست
ادعای کذب رسانههای ضدانقلاب در ارتباط با فوت یک زن در خوزستان
براساس پیگیریها خبرهای منتشر شده در مورد فردی به هویت معصومه هویزات که چندی پیش به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر شده بود صحت ندارد و این فرد در سلامت کامل است.
لیبرالیسم اقتصادی یا لیبرالیسم سیاسی کدام ارجحتر هستند؟
در سال 1500 قاره اروپا 500 دولتشهر و قلمرو اماراتی داشت. این تنوع حکومتداری عاملی شد برای رقابت دائم علمی، مالی و تسلیحاتی در اروپا. رقابت بین دولتها، میزان تنش و درگیریها را افزایش داد؛ بنابراین هزینههای جنگ بهطور مستمر افزایش مییافت.
با انتصاب آقای دکتر قائمپناه به عنوان مسوول اداره گزینش کشور، این انتظار میرود که یکی از مهمترین زمینههای عدم تعادل در کشور تخفیف یافته و به سوی بهبودی سیر کند؛ بهویژه با مصاحبهای که کردند و نسبت به وضع کنونی گزینش معترض شدند.
وزیر جدید علوم معتقد است، ما درحکمرانی از روش های علمی برای رفع مشکلات و معضلات بهره نمی بریم. او ورود «شبه علم» و شبه علمی ها را مانع تمسک به «علم» می داند. ما ابعاد «شبه علم» را همچون یک آسیب بررسی کردیم