حرف مردم

1403/06/10 13:20
کد خبر: 2998
کد نویسنده: 8
حرف مردم

ستون «حرف مردم» انعکاس دهنده صادق حرف‌های شماست.تلفن: 37009111 051 پیامک: 2000999 تلگرام: 09033337010

1- تراول ۱۰۰تومانی چاپ کردین شکل ۲۰۰۰تومنی، تراول ۵۰تومانی چاپ کردین شکل ۵۰۰تومانی.

2- کاسب متقلب کم فروش طماع شاید تا مقطعی ثروتمند شود اما زیاد طولی نمی کشد به آه و اندوه مشتری ها حتی به فقر مبتلا می شود. برکت در انصاف و صداقت است.

3- چرا بر نرخ های من درآوردی سرویس های بهداشتی بین راهی نظارت نمی شود.

4- معتادهای کوچ کرده به سرویس های بهداشتی بین راهی تا طبق میل پول نگیرند حتی اجازه وضو به مسافر نمی دهند،کسی نیست نظارت کند.

5- این پشتکاری که مجلس گذاشته واسه تعطیلی روز شنبه رو کاش صرف تصویب قانون مالیات بر سوداگری می کرد.فکرکنم بیشتر به درد اقتصاد می خورد؛ 4سال گذشت واین طرح کماکان در راهروهای مجلس پاسکاری می شه.

6- ازگفتار منطقی جناب خلیل سجادپور، درباره به کاربردن درست واژه ها(در همه جا و از جمله نیروی انتظامی)،بنده بسیار لذت برده و استفاده کردم.همین مسائل مذکوردرطرح وتوضیح جدول هاهم،کمابیش وجوددارد.ان‎شاءا... رفع شود.

7- بهتر است معتادها را در شهر جمع کرد؛ ممکن است آن ها یک جوان عزیز را معتاد کنند. 

8- هنوز کمی از کرونا باقی مانده است مردم عزیز مراقب خود باشید.

9- چند مرکز ترک اعتیاد درشهرستان کلات نادری راه بیندازید تا معتادهای شهرستان و روستاها، اعتیادشان را ترک کنند به جای مواد مخدر دنبال کار بروند.

10- برای امنیت روستاها و جاده ها گشت های انتظامی مخصوص جاده ای و روستایی را افزایش دهید تا جلوی سرقت ها گرفته شود.

11- بودجه مدارس دولتی را افزایش دهید، مدارس دولتی را بازسازی کنید و امکانات فرهنگی را افزایش دهید.

12- تغذیه دانش آموزان را راه بیندازید؛ نیاز است دولت خانواده ها را در این وضعیت اقتصادی حمایت کند تا  کودکانی سالم  و آینده دار را برای کشور تربیت کنیم.

13- آقای رئیس جمهور از شما و نمایندگان  مجلس شورای اسلامی انتظار داریم یادی از ما مددجویان کمیته امداد هم بکنید؛ ما فقط درماه 700 هزارتومان دریافتی داریم علی برکت ا...

 14-همیشه دهه آخرصفر میلیون ها نفر از همه نقاط جهان به مشهد می آیند تا در ایام شهادت امام رضا(ع) در پایتخت معنوی ایران باشند. اقتصاد مشهد بر پایه خدمات دهی به زائران است اما قطعی هرروزه برق امان مردم مشهد و کسبه را بریده؛ روزی دوتاسه ساعت تاریکی ارمغان مدیریت برق وزارت نیروست!

15- وزیر کشاورزی ایران باید به هر ایرانی نفری ۱۰۰متر زمین دهد که مردم سبزی و میوه بکارند.چرا آب دریای عمان را به مردم نمی دهند؟و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی را انجام نمی دهند؟ به خدا قیمت اجاره خانه خیلی بالا رفته.

 16-دکتر پزشکیان صورت و سیرت ات اعتبار اقتصاد ایران است.هروقت در تلویزیون صحبت می کنی  با خودم می‌گویم بروم سکه ها ودلار هایم را فردا بفروشم  ارزان می شود و احساس امنیت می کنم.

 17- رئیس جمهور محترم طوری سخن می گوید که گویی تاکنون امور کشور  بی ادبی نباشد دست افراد کم سواد بوده و حال می خواهد مسیر را عوض کند و به دست نخبگان و متخصصان بدهد. این قدر متخصص متخصص وکارشناس می گوید که فکر می کنیم تاکنون حکمرانی دست کسان دیگری بوده است ، منتظریم ببینیم کارشناسان ومتخصصان رئیس جمهورمان چه می کنند! 

18-  وضعیت جاده های مشهد خیلی نامناسبه؛ بهتر نیست کمی هزینه  جاده ها کنند ،مردم برای زیارت میان مشهد. 

19- رئیس بانک مرکزی دولت چهاردهم اولین روز کاری خود را با پیامک تهدید به بدهی وام دانشجویان ضعیف که زیریک میلیون است آغازکرد. میلیاردرها در لواسون راحت باشند.

20-سلام.با تشکر ازمطلب جناب آقای مسعودحمیدی  درباره خراسان رضوی بدون نقشه راه.اشاره درست و بحقی است که بحث آمایش سرزمینی و پیشگیری از مهاجرت به شهرهای بزرگ وتوسعه مناطق بر اساس ظرفیت ها و نخبگان محلی طراحی و عملیاتی شود نه سلیقه ای و با مدیران پروازی .ان شاءا... پیگیری وعملیاتی شود و غیر از این راهی مدون و کنترل شده و سنجش  مدیریت ها وجود ندارد.

21- چرا روزنامه خراسان در صفحات روزنامه و صفحه خراسان رضوی مهلت پرداخت و تاریخ اجرای قطع تلفن های بدهکار را چاپ و منتشر نمی کند. لطفا پیگیری کنید. 

22- سلام خراسان.اپلیکیشن موبایل روزنامه چرا خراب شده.ممنون میشم پیگیری کنید.

23- مهم ترین کار برای تامین امنیت داخلی کشور عزیزمان ایران،  انسداد مرزهای پرخطر شرقی ایران است.

24- آقای وزیرکشور از شما به خاطر وعده اخراج اتباع بدون مجوز قانونی از کشور سپاسگزاریم، موفق باشید . 

25- کاش داروخانه ها مثل خریدآنلاین و تلفنی در فروشگاه های زنجیره ای، نسخه پیچی می کردند یا داروهای موردنیاز بیماران صعب العلاج و زمین گیرتنها را با روش های شناسایی قانونی تحویل منازلشان می دادند و وزارت بهداشت تصمیمی دراین باره می گرفت.

26- روزنامه محترم خراسان یک گزارش از آثار ثبت جهانی استان خراسان رضوی در سازمان یونسکو با استفاده از نظرات کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تهیه کنید.

27- وزارت کشاورزی و وزارت نیرو بر فاضلاب ها نظارت کنید، از تولید محصولات زراعی باغی، خوراک دام و طیور با فاضلاب با جدیت جلوگیری کنید. بحث سلامت مردم مطرح است.

28- بیشتر جرم و جنایت ها کار مجرمان سابقه دار است، نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی کاری کنید تا امنیت مردم حفظ شود.

29- نسخه الکترونیکی روزنامه را از دسترس خارج کردین که مردم مجبور به خرید چاپ کاغذی اون بشن؛ خب این جوری مخاطبان تون را از دست میدین .

30- آقای پزشکیان فرمودند چرا بنزین را به قیمت بالا بخریم و با یارانه به مردم بفروشیم این خیانته‌ و منطقی نیست. آقای رئیس‌جمهور خط فقر 40 میلیون است و حقوق کارگر 8 میلیون آیا این منطقی است؟سرانه مصرف مرغ و گوشت و میوه یک پنجم عرف دنیاست، آیا این منطقی است؟بازنشسته‌های ما بعد از سی‌سال کار کردن باز باید مشغول کار شوند در حالی که عرف دنیا بعد از بازنشستگی به تفریح و مسافرت می‌پردازند آیا این منطقی است؟آقای رئیس‌جمهور لطفا ابتدا حقوق و مزایای ما را مانند عرف دنیا پرداخت کنید بعد بنزین رو به اندازه عرف دنیا تغییر دهید.

31- اعتیاد عامل اصلی بیشتر جرایم است، عامل اصلی ناامنی در جامعه است، یکی از عوامل مهم در طلاق است؛  مسئولان اعتیاد را ریشه کن کنید.

32-  چرا صفحات روزنامه را در سایت موسسه نمی گذارید.ستون جیغ بنفش،در امتداد تاریکی و صفحه حوادث خراسان  برای ما مخاطبان قدیمی خراسان مهم است.

33- شبکه۴و شبکه آموزش(از راه دور)و شبکه سلامت و بهداشت، سه شبکه علم محور که به علت پخش مستندهای به روز و فرمت تصویری بالا باید با فرمت و کیفیت 4Kراه اندازی شوند؛ این درحالی است که متاسفانه صداوسیما هنوز این سه شبکه خردمحور را با فرمت قدیمی و منسوخ اس دی پخش می کند!/خراسان

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد