حرف مردم

1403/06/13 12:51
کد خبر: 3203
کد نویسنده: 8
حرف مردم

ستون «حرف مردم» انعکاس دهنده صادق حرف‌های شماست.تلفن: 37009111 051 پیامک: 2000999 تلگرام: 09033337010

توجه به میراث فرهنگی، گردشگری و ترویج سفر باعث آرامش بخشی به روح و روان مردم می شود و جلوی این خشونت ها که در جامعه است، گرفته می شود. دولت برنامه سفرهای همگانی را اجرایی کند.

 در جنوب شرق تهران، بیمارستان ۷۰ تختخوابی را که زحماتش را دولت شهید رئیسی کشیدند، آقای پزشکیان به نام هاشمی رفسنجانی افتتاح کردند؛ البته شهید رئیسی برای آخرت عمل کردند اما آقای پزشکیان مرتب از عدالت حرف نزنید.

 یعنی چی همه استادانی را که اخراج کردند بازگردانید! مگه دل بخواهیه؟ یکی اخراج کنه یکی برگردونه! قانون باید اجرا بشه نه این که قانون رو به میل خودش تفسیر و اجرا کنه .

 بررسی مجدد وضعیت اساتید اخراجی دانشگاه، یعنی اولویت رسیدگی به حواشی کشور و وقت کم آوردن و کنار گذاشتن ضمنی مشکلات اقتصادی و واقعی کشور !

 دست زورگیران و سارقان را در مشهد قطع کنید. مماشات هم حدی دارد، جان و مال مردم در خطر است.

 زباله گردی یک آسیب جدید اجتماعی است که به خاطر اعتیاد به وجود آمده است تا اعتیاد ریشه کن نشود، زباله گردی ریشه کن نمی شود.

 طرح انتقال آب دریای عمان به خراسان رضوی در چه مرحله ای است؟ به کجا رسید؟

 معتادان کارتن خواب بی خانمان ناقل انواع بیماری هستند آن ها را جمع کنید.

 کشورهای پیشرفته به مردمشان خدمات روان شناسی، روان پزشکی و مشاوره می دهند تا جلوی آسیب های اجتماعی را بگیرند، جلوی قتل و خودکشی را بگیرند، ایران هم باید این کارها را بکند.

 کشف حجاب و منکرات زیاد شده است. چرا مسئولان سکوت کرده اند؟

 مجازات زورگیران، کیف قاپان و گوشی قاپان را افزایش دهید. اگر چند نفر را در هر محله حبس ابد بدهید، حساب کار دست همه می آید، مردم امنیت می خواهند.

 از مسئولان محترم انتظامی و قضایی تمنا داریم با سارقان قاطع و جامع برخورد کنند تا احساس امنیت در جامعه ایجاد شود.

 وزارت کشاورزی در تمام بخش ها به سمت بهره وری در مصرف آب، برق، گاز و انرژی برود، هزینه ها را کاهش دهد تا کشاورزی، صنعت دامداری و صنعت مرغداری اقتصادی شود.

 وزارت زیربنایی آموزش و پرورش در بحث آموزش مهارت های پیشگیری از اعتیاد به دانش آموزان در همه استان ها، شهرستان ها و روستاها نقش فعال داشته باشد.

 چقدر خوب می شود که همه رشته های کشاورزی و باغداری ایران از کود و سموم کمتر استفاده کنند تا مردم دچار بیماری ها نشوند.

 کشور نیاز مبرم به آموزش همگانی پیشگیری از اعتیاد دارد تا از جان جوانان و خانواده ها هزینه نشود و جوانان با اعتیاد از بین نروند.

 جای معتادها در کوچه و خیابان ها نیست. در میدان ها و پارک ها و زیر پل ها نیست. مردم آرامش می خواهند. امنیت می خواهند.احساس خوب زندگی می خواهند.

 تعداد گربه‌ها و سگ های ولگرد زیاد شده است، مسئولان مربوطه نسبت به جمع آوری آن ها از سطح شهر و اطراف شهر اقدام کنند.

 شهردار محترم مشهد نسبت به ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی برقی اقدام  و شهر را پاک کنید .

 درباره مقاله هادی محمدی، وفاق ملی تیر خلاص افراطی گری باید خاطرنشان کرد که چیدن یک ساختار بعضا متضاد و نیم بند و ضعیف راهکار مواجهه با یک جریان قوی وتندرو نیست وبیشتر مسکن وکوتاه مدت است تا حاوی یک عقلانیت، جریان های قدرتمند وتندروی کنونی دارای ریشه های قوی هستند و اتفاقا از اقبال مردم هم برخوردارند، پس تحلیل اشتباه نکنید! مشکل این جریان‌ها نداشتن نامزد رأی آور بود، پس ساده اندیشی نکنید.

 نزدیک به یک سال است که ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی اسرائیل با آن همه تجهیزات نظامی مرگبار پیشرفته اعم از توپ و تانک و زره پوش و هواپیماهای جنگی مدرن و کشتی و ناوهای جنگی و ناوچه و زیردریایی و هلی کوپتر و نیروهای آموزش دیده و بمب و موشک  پهپاد، هنوز نتوانسته بر جنگجویان جان برکف حماس و حزب ا... لبنان و نیروهای مردمی فلسطینی و حامیانشان غلبه کند ! آیا این جز پشتیبانی خداوند از حماس و حقانیت این گروه مبارز و مظلومیت فلسطینیان نیست ؟ 

 آفرین به کاروان پاراالمپیک ایران که با پوشیدن پیراهن مشکی یاد ایام عزای اهل بیت علیهم السلام را محترم شمردند. 

 با تشکر فراوان سارقان گوشی های همراه آزادانه جولان می دهند، آبرویی برای مشهد نمانده است. مسئولان، امام رضا(ع) نظاره گر عملکرد شماست.هر روز تعدادی زائر قربانی گوشی قاپی می شوند.

 فروشندگان مواد مخدر را دستگیر کنید تا جوانان مجبور نشوند برای تهیه پول مواد مخدر از صبح تا شب در خیابان ها   زباله و آشغال جمع کنند و کارتن خواب شوند.

 راهبر آقای پزشکیان آقای ظریف است و آقای پزشکیان رئیس جمهور ۹۰ میلیون ایرانی. سابقه ۸ ساله آقای ظریف هم بر همه روشن است.  چه شود وضعیت این مملکت، خدا رحم کند.

 سازمان حمایت از زندانیان مراقب خانواده های زندانیان باشید تا به خاطر در زندان بودن پدر و مادرشان دچار انواع آسیب های اجتماعی روحی و روانی نشوند.

 بسیاری از مردم در کشور به خدمات دایمی روان شناسی نیاز دارند، سازمان بهزیستی استان ها باید با توجه به مشکلات عدیده اکثر مردم توان پاسخگویی داشته باشد.

 مجازات های مجرمان خیلی کم است برای همین است که سرقت و زورگیری و اعتیاد زیاد شده. مسئولان قضایی و نمایندگان مجلس کاری کنید تا خیلی دیر نشود./خراسان


 

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد