حرف مردم

1403/07/03 11:53
کد خبر: 4487
کد نویسنده: 8
حرف مردم

ستون «حرف مردم» انعکاس دهنده صادق حرف‌های شماست.تلفن: 37009111 051 پیامک: 2000999 تلگرام: 09033337010

 با این که گل های تابستانه میدان راهنمایی هنوز پرگل و باطراوت بود شهرداری صرفا به دلیل کاشت گل پاییزه اقدام به خارج کردن و دور ریختن آن ها کرد و این یعنی هدررفت بیت المال و نبود نظارت.

 برای گرفتن یک کدپستی معمولی در ایام تعطیلی چندروزه که دارم اینترنت هدر می دهم تا شاید معجزه شد و از یک سایت دولتی خدمات واقعی اینترنتی گرفته و از کدپستی ام مطلع بشوم!؟ به امید روزی که سایت های دولتی خدماتی هم بدهند دست به دعا برمی داریم. ان شاءا...که عمرما به دیدن سایت های واقعی خدمات رسان دولتی قد بدهد.

قابل توجه آقای شهردار محترم مشهد، چرا برای مشهد اتوبوس نو وارد نمی کنید؟

 باسلام.دوستی فرمودند شرکت راه‌آهن تعداد قطارها را در مسیر تهران به مشهد و برعکس زیاد کنه،دوست عزیز روزانه 40رام قطار رفت و 40رام قطار برگشت، در مسیر تهران به مشهد و برعکس مشغول خدمات دهی هستند.

 صندوق پرداخت بیماران خاص و سرطانی مشهد مبالغ واریزی را خیلی دیر پرداخت می کند.اسناد مالی خرداد تحویل شده اما وارد مهر شدیم و هنوز پرداخت نشده است.برادران با این همه گرانی دارو و درمان و رنج بیماری آخر چرا؟

 آقای پزشکیان عزیز این جایگاهی که شما در اون قرار گرفتید یک جایگاه بسیار حساسی است. بار سنگینی به دوش شماست. شما از این جایگاه در نزد خدا یا به اعلی علیین خواهید رسید یا به اسفل السافلین. حد وسطی وجود ندارد. این نسخه هایی که غرب قبلاً برای ما پیچیده و توسط واسطه هایی درداخل در حال انجام است، خودشان نتیجه تفکرات و عملکردهایشان را دیده اند و دارند از اون مسیر برمی گردند.

 گرامی داشت هفته دفاع مقدس تکریم وتجلیل از مقامات  شامخ جان نثاران دین و میهن اسلامی است، چه عزیزانی که درحیات خود همچنان خادم وحافظ هستند و چه عزیزانی که شربت شهادت را نوشیدند و رستگار شدند.

 آغازسال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳ برهمه معلمین و متعلمین گرامی مبارک باد. تحصیل  همراه تهذیب، دو مقوله تفکیک ناپذیری هستندکه درکنارهم انسان رابه سعادت دنیوی و اخروی هدایت می کنند.

 این‌حقیرحادثه ‌و فاجعه ‌انفجار گاز متان‌ در معدن ‌زغال‌سنگ ‌«معدنجوی» طبس ‌را که‌ منجر به ‌جان ‌باختن ‌‌‌52نفر و مصدوم ‌شدن‌ ده ها نفر شد، تسلیت ‌می گویم ‌‌و خواهان ‌پیگیری ‌‌‌و برخورد شدید با خاطیان ‌و مقصران ‌احتمالی ‌این ‌حادثه ‌هستم ‌و برای ‌مصدومان ‌و مجروحان ‌این ‌حادثه ‌شفای ‌عاجل ‌و کامل ‌از درگاه ‌خداوند مسئلت ‌دارم!

 انتقال مجرمان حرفه ای به اردوگاه کار هم برای خود مجرمان خوب است هم امنیت ملی تامین می شود و هم رضایت همه مردم را در پی خواهد داشت.

 اهمال کننده معدن طبس به اشد مجازات باید محکوم شود، اول ایمنی بعد کار. مدعی العموم ورود کند لطفا .

بهتره خیال یه عده راحت بشه: انقلاب اسلامی ایران بیشتر جنبه فرهنگی داشته اونم فرهنگ عاشورایی؛ هرکس با این انقلاب زاویه داره فقط برای خودش مشکل درست می کنه و البته یه خرده برای انقلاب زحمت ایجاد می کنه.

 سلام خسته نباشید .تو را به هر که می‌پرستید با شماره 0216133دفتر رئیس جمهور زنگ زدم .گفتم چرا همسان‌سازی را انجام نمی دهند؟ گوشی را روی من قطع می کنند. این چه روش برخورد با ارباب رجوع است؟!

 کشاورزان دونیمسال تحصیلی دارند؛ بهار وپاییز!حالا چی تحصیل می کنن؟! ضرر!
 
واقعا باید برای وضعیت اسفناک جاده قوچان- خوشاب گریست، مسئولان فکری بکنند.

 نماینده طالبان آداب دیپلمات رو با بی احترامی  به سرود کشورمان زیر پا گذاشت! این عنصر نامطلوب سریع باید توسط وزارت خارجه   از کشور بیرون بشه!  

رهبرمعظم انقلاب(حفظه ا...) فرمودندیاد شهدا کمترازشهادت نیست، هفته دفاع مقدس هم یکی ازبهترین فرصت ها برای یاد شهیدان خدایی است.

 این روزنامه هم میهن که به دنبال شبکه تصویری مستقل برای دولت پزشکیان در تکاپوی نظریه سازی هستند، سوالاتی را برای آدمی ایجاد می کند؛ اول این که این شبکه فقط برای دولت متبوعشان موردتایید است؟ دوم این که اگر دولت خلاف میلشان بخواهد از این ایده استفاده کند مورد ناراحتی شان قرارنمی گیرد؟ دولت شهید رئیسی با فعالیت مخرب همین رسانه وسایر مطبوعات زنجیره ای که بیشتر از این دولت مورد هجمه  ناجوانمردانه بود!

 سلام اقشار کم درآمد را دریابید. خدا شاهد و ناظر است برای جلوگیری از کارتن خوابی اقشار کم درآمد به علت ناتوانی دردادن اجاره خانه  نه بزرگ بگویید به نساختن خانه 25متری.

 ریاست جمهور هنگام انتخابات وعده هایی را به مردم داد که لازمه آن انجام تغییراتی در سیاست های داخلی و خارجی است لذا تمام دستگاه ها و گروه های سیاسی لازم است که به کمک ریاست جمهور بیایند. بدیهی است موفق نشدن ایشان موجب نومیدی و دلسردی رای دهندگان به ایشان خواهد شد.

 دولت باید صدها برابر توان برای روشن شدن تکلیف گشت ارشاد و رفع فیلترینگ و... ،برای رفع مشکلات اقتصادی کشورتلاش کنه.

 روزنامه شرق که دم از دولت و مجلس حداقلی می زدند الان چنان حرف از شنیدن پیام تغییر می زنند که انگار دولت چهاردهم مورد حمایتشون رکورد حداکثر آرا در انتخابات گذشته رو زده!

 نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد بعد از چند سال که محصولات تکراری خودروسازان داخلی در آن عرضه می‌شد امسال با انواع خودروهای چینی و ژاپنی و کره‌ای رنگ و لعاب تازه‌ای داشت. هرچند که معلوم نیست همه آن ها وارد کشور می‌شود یا نه و به چه قیمتی قراره به دست مردم برسه.

 بلواراستقلال به سمت حرم یکی از پر ترافیک ترین مناطق مشهدمحسوب می شود.لطفا پس ازافتتاح فازاول خط۳متروی مشهد،درفازدوم ایستگاه های غربی(میدان توحید-مجد-میدان فردوسی-ورزشگاه امام رضا(ع) -جانباز-فرامرز عباسی)در اولویت افتتاح قرار بگیرند تا قدری ترافیک به سمت هسته مرکزی مشهدکاهش یابد.

دیدگاه ها

ایمیل شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد